  • 1. Data: 2005-01-02 20:37:31
    Temat: Biuro rachunkowe Łódź.
    Od: "Gwiazda" <g...@p...net.pl>

    Witam!

    Poszukuję biura rachunkowego w Łodzi, które w rozsądnej cenie poprowadzi mi
    rachunkowość. W związku z tym mam pytanie ile mniej więcej taka usługa może
    kosztować? Dużo księgowania nie ma, bo wytawiam kilka, góra kilkanaście
    faktur miesięcznie (w grudniu było ich 6) i mniej więcej tyle samo mam
    faktur zakupu (paliwo, telefon, itp.), a rozliczam się na zasadach ogólnych.
    Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, lub może kogoś polecić, to proszę o
    kontakt.

    Pozdrawiam
    Marcin
    g...@p...net.pl