  • 1. Data: 2008-12-29 19:33:45
    Temat: Dzialanosc gospodarcza - minimalne koszty
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Ile wynoszą minimalne koszty z tytulu prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej (firma jednoosobowa). Mam na mysli koszty typu:
    ZUS, ubezpieczenia obowiazkowe, ubezpieczenia dobrowolne, podatki itp

    --
    Pozdrawiam :)
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-12-29 21:05:23
    Temat: Re: Dzialanosc gospodarcza - minimalne koszty
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    WOJSAL pisze:
    > Ile wynoszą minimalne koszty z tytulu prowadzenia dzialalnosci
    > gospodarczej (firma jednoosobowa). Mam na mysli koszty typu:
    > ZUS, ubezpieczenia obowiazkowe, ubezpieczenia dobrowolne, podatki itp

    ~780, 0, 0, 0.

    zakładam nie pracowanie gdzieś na etat, nie korzystanie z bonusowego ZUSu

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-12-29 22:04:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    icek2 pisze:
    > ~780, 0, 0, 0.
    > zakładam nie pracowanie gdzieś na etat, nie korzystanie z bonusowego ZUSu
    Zakładasz też brak dochodów :->

    Maciek