  • 1. Data: 2003-12-10 23:04:20
    Temat: Dzialanosc gospodarcza - poczatki.
    Od: "Dominik" <j...@g...pl>

    Witam,
    Zaczynam dzialanosc gospodarcza - mianowicie chce zostac lokalnym providerem
    internetu - tutaj moje pytanie, w jaki sposob ma wygladac moje rozliczenie z
    US? To ma byc jedyny moj dochod jak na razie i ma ksztaltowac sie w okolicy
    300zl na miesiac. Jak ma sie do DG sprzet, ktorego do niej uzywam - telefon,
    lacze internetowe, samochod - czy to mozna w jakis sposob odliczac od
    podatku? Przepraszam za troche zakrecone pytania - ale zaznaczam ze jestem
    totalnym laikiem w tym wzgledzie i bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc,
    ewentualnie skierowanie do jakiejs strony www. Dodam, ze pytam tylko i
    wylacznie w celach informacyjnych - bo rozliczenie prowadzic i tak bedzie
    ksiegowy.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 2. Data: 2003-12-11 14:30:00
    Temat: Re: Dzialanosc gospodarcza - poczatki.
    Od: "Darek" <d...@m...org>

    Użytkownik "Dominik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetu - tutaj moje pytanie, w jaki sposob ma wygladac moje rozliczenie
    > US? To ma byc jedyny moj dochod jak na razie i ma ksztaltowac sie w

    Dochód czy przychód? ;-)
    Bo jeśli przychód, to nawet na ZUS nie starczy :-)
    No a jeśli obliczyłeś dochód, to już wszystko wiesz ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-12-11 15:08:18
    Od: "Dominik" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@m...org> napisał w wiadomości

    > Dochód czy przychód? ;-)
    > Bo jeśli przychód, to nawet na ZUS nie starczy :-)
    > No a jeśli obliczyłeś dochód, to już wszystko wiesz ;-)

    Sorry to godzina o ktorej pisalem poprzedniego posta zrobila swoje ;-)
    oczywiscie ze podalem przychod bo dochod jest znacznie wiekszy. No i rano
    "na spokojnie" znalazlem stronke, ktora traktuje o tym co mnie meczylo.
    Jednak dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 4. Data: 2003-12-11 15:53:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003, Dominik wrote:
    [...]
    >+ oczywiscie ze podalem przychod bo dochod jest znacznie wiekszy.

    Masz ujemne koszty ??
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu też się wydaje że godzina do rozmyślań widać nie ta :))

  • 5. Data: 2003-12-11 20:00:37
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dominik napisał:

    > "na spokojnie" znalazlem stronke, ktora traktuje o tym co mnie meczylo.
    To może się nią podzielisz ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr