  • 1. Data: 2008-03-31 17:57:01
    Temat: Działka rekracyjna bez drogi dojazdowej:/
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Witam,
    Zamierzam kupic dzialke rekracyjna, ale na dzien dzisiejszy nie ma
    uregulowanej drogi dojazdowej do tej dzialki:/....co mozna zrobic w takim
    wypadku?
    Nie chce kupic dzialki do ktorej nigdy nie bede mial dojazdu:)
    Dzieki z gory za odpowiedz.
    ntx

  • 2. Data: 2008-03-31 18:24:15
    Temat: Re: Działka rekracyjna bez drogi dojazdowej:/
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 31-03-2008 o 19:57:01 ntx <n...@s...pl> napisał(a):

    > Zamierzam kupic dzialke rekracyjna, ale na dzien dzisiejszy nie ma
    > uregulowanej drogi dojazdowej do tej dzialki:/....co mozna zrobic w takim
    > wypadku?

    sprawdzić który z sąsiadów sprzeda kawałek swojej działki na dojazd
    lub pozwoli przejechać przez swojądziałkę (służebność) i kupić
    ten kawałek lub zapłacić za służebność?

    Piotr

  • 3. Data: 2008-03-31 21:57:22
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t8v72prywtcbp8@bu-8b31d8846187...

    > sprawdzić który z sąsiadów sprzeda kawałek swojej działki na dojazd
    > lub pozwoli przejechać przez swojądziałkę (służebność) i kupić
    > ten kawałek lub zapłacić za służebność?
    tylko ze do tej dzialki jest z 300m x szerokosc pasa powiedzmy 4m
    =1200m2:/...nie usmiecha mi sie kupic "drugiej"dzialki.
    Jakie sa koszty za sluzebnosc?

  • 4. Data: 2008-04-01 05:54:21
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 31-03-2008 o 23:57:22 ntx <n...@s...pl> napisał(a):

    > tylko ze do tej dzialki jest z 300m x szerokosc pasa powiedzmy 4m
    > =1200m2:/...nie usmiecha mi sie kupic "drugiej"dzialki.
    > Jakie sa koszty za sluzebnosc?

    kwestia umowy.
    albo się dogadaj z sąsiadami albo szukaj innej działki.

    Piotr

  • 5. Data: 2008-04-01 12:16:21
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t8w30vfxwtcbp8@bu-8b31d8846187...

    > kwestia umowy.
    > albo się dogadaj z sąsiadami albo szukaj innej działki.
    a co np z drogą konieczna? tzn na podstawie sprawy cywilnej w sadzie, ile to
    moze potrwac?

  • 6. Data: 2008-04-01 13:59:04
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 01-04-2008 o 14:16:21 ntx <n...@s...pl> napisał(a):

    > a co np z drog? konieczna? tzn na podstawie sprawy cywilnej w sadzie,

    droga konieczna to to samo co służebność przechodu i przejazdu do drogi
    publicznej.

    > ile to moze potrwac?

    nie mam pojęcia.
    ale dowiedz się dlaczego ta działka została bez dojazdu.
    jeśli ktoś ją wydzielił z większej całości mającej
    dostęp do drogi to powinien zapewnić drogę konieczną
    (oczywiście za opłatą).

    Piotr

  • 7. Data: 2008-04-02 09:22:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO do rekreacyjnej nie trzeba.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-02 18:39:44
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > IMHO do rekreacyjnej nie trzeba.
    > JaC
    jak nie trzeba? to jak mam dojechac do dzialki?:) kupic paralotnie i z
    powietrza?:)