  • Data: 2005-05-13 23:51:57
    Temat: Dzielenie się pieniędzmi z osobą bliską
    Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy z punktu widzenia prawa wzajemne przelewanie sobie pieniedzy przez
    narzeczonych powinno byc opodatkowane?

    Czy jezeli narzeczony wynajmuje na siebie mieszkanie, to narzeczona moze u
    niego zamieszkac? Wiem, ze wszyscy tak robia, ale co na to prawo? Czy
    narzeczona moze wowczas zlozyc NIP-3 w nowym miejscu zamieszkania i
    przepisac sie do nowego US, zeby nie musiala jezdzic w 2 koniec polski? Czy
    US nie zapyta sie jej, jakie ma prawa do lokalu, a jak powie, ze mieszka u
    narzeczonego, to czy US nie podciagnie tego pod nieopodatkowane uzyczenie
    lokalu?

    Wiem, ze to glupie, dlatego ciekawi mnie, czy sa jakies przepisy odnoszace
    sie od osob pozostajacych w scislym zwiazku emocjonalnym, choc nie bedacych
    malzenstwem