  • 1. Data: 2003-04-23 06:57:40
    Temat: podwyzszone koszty
    Od: "merauder" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jesli przepracowalem w jednej firmie caly rok i mam z niej pit-11
    a oprocz tego z innej firmy otrzymalem pit-11 za okres 4 miesiecy
    to czy za te 4 miesiace moge sobie odliczyc podwyzszone
    koszty uzyskania przychodu ? a za pozostaly okres 8 m-cy normalne koszty ?

    Za te 4 miesiace dostalem pit na sume niecalych 100 zl a w rubryce koszty
    uzyskania
    przychodu nie ma nic !!! Nie wiem dlaczego.
    To sa pieniadze z firmy ubezpieczeniowej ale co dziwne w tym okresie juz nie
    mialem
    tam etatu a pit jest za ten okres.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-04-23 19:04:43
    Temat: Re: podwyzszone koszty
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "merauder" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

    nie
    > mialem tam etatu a pit jest za ten okres.
    jeśli otrzymałeś pieniądze z firmy ubezp. a nie miałeś już tam etatu, to
    zryczałtowane KUP nie należą Ci się, dlatego na PIT nie są one uwzględnione.
    Nie ma etatu, nie ma zryczałtowanych KUP.

    Magda