  • 1. Data: 2003-03-16 20:21:25
    Temat: ELFIN Jupiter Standard --> błędy?
    Od: "e-gen" <k...@i...pl>

    Czy dopuszczalne jest aby w PIT 37 w punkcie F.1. Dochody i straty
    podatnika, takie pozycje jak 46 i 47 były zaokrąglane???
    Przykład w PIT 11;mam w pozycji 35 Koszty uzyskania przychodów: 1443,96
    natomiast program, mimo prawidłowego wprowadzenia danych, w zeznaniu PIT 37
    w pozycji 47 Koszty uzyskania przychodów wykazuje: 1443,90!!!!! konsekwencją
    czego jest złe wykazanie dochodu!!!.

    Ma ktoś podobne problemy z tym softem? a może tak jednak ma być????:)

    Pozdrawiam

    ps
    ELFIN
    JUPITER 2002 Standard wersja 1.2.6.8

  • 2. Data: 2003-03-16 22:43:56
    Temat: Re: ELFIN Jupiter Standard --> błędy?
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "e-gen" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    37
    > w pozycji 47 Koszty uzyskania przychodów wykazuje: 1443,90!!!!!

    w zasadzie to powinno byc wlasnie te 90 groszy koncowka nie 96
    i to w pit11 powinno byc poprawione
    ars