  • 1. Data: 2007-12-30 23:19:00
    Temat: EŚT - korekta wartości początkowej.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    W wyniku pomyłki, jako wartość początkowa samochodu wprowadzonego do
    EŚT, przyjęto wartość mniejszą niż wynika z faktury.

    Pierwsze umorzenie było w grudniu 2006 i do tego już nie chcę się dotykać.

    Czy Waszym zdaniem można skorygować tegoroczne umorzenia odpowiednio
    zwiększając kwotę grudniowego umorzenia?

    A jeśli nie tak to jak do tego podejść?

    Piotrek

    PS.
    Jestem na KPiR - jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie w tym przypadku.