    From: N <n...@n...cry>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Egzekucja z konta - kilka pytań
    Date: Tue, 19 Jun 2007 19:44:36 +0200

    Niestety nie mogę znaleźć klarownej odpowiedzi na kilka pytań, więc będę
    za nie wdzięczny:
    - czy zawsze i wszystkie egzekucje zaległości wobec ZUS prowadzi US?
    - jakie są koszty egzekucji skarbowej? (przynajmniej orientacyjnie, np.
    dla kwoty 1'000zł i 10'000zł)
    - mam zaległość VAT za marzec i wobec ZUSu od stycznia (ulga dla
    nowych). Dziś właśnie została dokonana egzekucja z konta i nie wiem kto
    to zrobił (w systemie mbanku blokada nie jest oznaczona na czyją rzecz
    prowadzona jest egzekucja). Co jest bardziej prawdopodobne? US po
    niecałym miesiącu od monitu czy ZUS po niecałych 6 miesiącach?

    z góry dzięki za odpowiedzi.

    A przy tym pręga dla mbanku. Odradzam korzystanie osobom prowadzącym DG.
    Egzekucja została przeprowadzona jednocześnie z 4 rachunków i choć
    została już potrącona to blokada jest na wszystkich 4 rachunkach do
    wysokości kwoty egzekucji. Jeśli egzekucja by była na kwotę 1 tys. zł i
    na każdym rachunku miałbym dokładnie taką kwotę to na weekend
    pozostałbym bez pieniędzy pomimo tego, że wystarczyłaby blokada
    któregokolwiek jednego rachunku.

    --
    pzdr