  • 1. Data: 2002-01-22 20:46:31
    Temat: Eksport do Szwecji - platnik krajowy
    Od: <k...@y...com>

    Witam,

    Zalozmy nastepujaca sytuacje:
    1. Importujemy urzadzenia (normalna odprawa ostateczna w imporcie = clo + VAT)
    2. Dokonujemy montazu z innymi urzadzeniami kupionymi w Polsce
    3. Komplet zmontowanych urzadzen wysylamy do Szwecji w ramach kontraktu z
    polska firma. Faktura dokumentujaca sprzedaz powinna byc zatem wystawiona na
    polska firme, gdyz to ona bedzie placic za dostawe.

    Pytanie 1. Co z VAT'em na fakturze ?
    Pytanie 2. Czy taka fakture wystawiona na polskiego platnika mamy dolaczyc do
    eksportu (do SAD'u) ?

    Z gory dziekuje za pomoc

    Serdecznie pozdrawiam
    Krzysztof D.

  • 2. Data: 2002-01-23 18:26:33
    Temat: Re: Eksport do Szwecji - platnik krajowy
    Od: "Joanna Zulka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie 1. Co z VAT'em na fakturze ?
    > Pytanie 2. Czy taka fakture wystawiona na polskiego platnika mamy dolaczyc

    Witam!
    Myślę, że w Rozporządzeniu M.F. z 22.12.99 w sprawie wykonywania niektórych
    przepisów ustawy o podatku od tow. i usług oraz pod akcyzowym rozdział 14 $
    60 jeśli o to Ci chodziło. Pozdrawiam. JotKa.