  • 1. Data: 2005-04-21 13:13:33
    Temat: Obowiązek sporządzania dokumentacji o której mowa w art.25a ust.1
    Od: "Arek" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Gdzie moge znalezc ustawe o PIT? Chodzi mi o artykul 25a ust.1. Dokonywalem
    transakcji z wloskim kontrahentem (tzn. wystawialem mu faktury za wykonane
    uslugi), no i kolega mi rzekl, ze nalezy zaznaczyc to miejsce. Czy ktos wie
    o co chodzi? Jaka dokumentacje nalezy sporzadzac?
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Arek

  • 2. Data: 2005-04-22 07:40:44
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 15:13:33 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > uslugi), no i kolega mi rzekl, ze nalezy zaznaczyc to miejsce. Czy ktos wie
    > o co chodzi? Jaka dokumentacje nalezy sporzadzac?

    A tak trudno zajrzeć do Ustawy ?
    Ten art. mówi o powiązaniach gospodarczych - byłeś z tą firmą jakoś
    związany ( kapitałowo, w zarządach, RN itp ) ?

    --
    Mieczysław
    ----