  • 1. Data: 2004-05-17 13:00:53
    Temat: Ewidencja zakupow VAT
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    Czy to jest pewne albo gdzies udokumentowane
    ze od maja ks. ewidencji zakupow mosi miec
    wiecej rubryk ?
    Te na nieodliczony VAT od benzyny ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 2. Data: 2004-05-17 13:05:58
    Temat: Re: Ewidencja zakupow VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Czy to jest pewne albo gdzies udokumentowane
    > ze od maja ks. ewidencji zakupow mosi miec
    > wiecej rubryk ?
    > Te na nieodliczony VAT od benzyny ?

    Ewidencja VAT ma być prowadzona w taki sposób żeby na jej podstawie
    można były sporządzić eklaracje VAT.
    Nie było w starej ustawie i nie ma w nowej przepisu który mówi jakie ma
    miec rubryki. MF też tego nie okreslił.
    Określone jest tylko jakie dane dokumentu musza byc ujętę (ne faktury,
    nazwa, adres wystawcy, nip, dawa wystawienia, wpłytu) ale nic poza tym.
    Z ogólengo przepisu wynika że masz sobie tak skonstruować ewidencję żeby
    jej wynikiem były wymagane w deklaracji VAT dane. Jak to zrobisz, Twoja
    sprawa.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-05-17 13:16:04
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.pl>

    In article <c8adgj$gud$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:
    > U?ytkownik CzeslawEm. napisa?:
    >
    > Z ogólengo przepisu wynika ?e masz sobie tak skonstruowaae ewidencj? ?eby
    > jej wynikiem by?y wymagane w deklaracji VAT dane. Jak to zrobisz, Twoja
    > sprawa.

    Dzieki.
    Zawsze mnie tylko interesowalo czy bede mial
    na takie sprawy poglad choc troche zblizony
    do kontrolera US. Coz, te sie na pewno kiedys
    wyjasni. Mam tylko nadzieje ze bedzie mnie
    stac na te korepetycje.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 4. Data: 2004-05-17 13:37:54
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Czy to jest pewne albo gdzies udokumentowane
    > ze od maja ks. ewidencji zakupow mosi miec
    > wiecej rubryk ?
    > Te na nieodliczony VAT od benzyny ?

    Te dane mam zamiar brać z konta (KH) sumą zbiorczą. Jak ktoś tam będzie
    chciał to skontrolować to dam wydruk zapisów na koncie.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net