    From: p...@o...org.inv
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ewidencja zakuu towarow
    Date: Tue, 14 Mar 2006 07:39:44 +0100

    Obilo mi sie cos o uszy o "ewidencji zakupu towarow" dla celow vat.
    Poszukiwania w googlach nie daly jednak rezultatu, i nie wiem czy musze
    cos takiego prowadzic, czy wystarczy jezeli bede prowadzil ewidencje
    'wystarczajaca do wypelnienia VAT-7' czyli np ewidencje tego od czego moge
    odliczyc VAT (bo jak dobrze rozumiem moge tez sobie odliczyc VAT od
    uslugi, ktora kupuje, np. dostepu do internetu wykorzystywanego do celow
    DG, wyrobienia pieczatki itp).

    Pozdrawiam slonecznie w ten zimny poranek