  • 1. Data: 2002-12-17 08:15:33
    Temat: FAQ tej grupy
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Czy istnieje i gdzie?

  • 2. Data: 2002-12-17 20:06:55
    Temat: Re: FAQ tej grupy
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Tue, 17 Dec 2002, Nikt wrote:

    >+ Czy istnieje i gdzie?

    Nie ma. Zabrał się za to jeden z kolegów, po czym mu chyba
    przeszło (i strona znikła, a szkoda - co było to było)

    pzdr. - Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-18 08:13:57
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik" <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> napisał w
    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Nie ma. Zabrał się za to jeden z kolegów, po czym mu chyba
    > przeszło (i strona znikła, a szkoda - co było to było)

    No nie wiem czy szkoda. Utrzymanie aktualnego (czyli nie
    dezinformującego) FAQ na temat podatków przy wielu sprzecznych
    interpretacjach (nawet na poziomie NSA) jest zadaniem IMHO
    niewykonalnym. Chyba że byłob y to kolejne FAQ o zasadach zadawania
    pytań na grupę ;-).

    BaLab