  • 1. Data: 2002-12-17 08:46:48
    Temat: odliczenia od podatku
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Jestem os. fizyczną i pracuje na umowe o prace. W pracy posługuje sie
    komputerem. Tak sie złożyło, że zmieniałem dwa razy swój komputer który mam
    w domu. Czy moge odliczyć od podatku dwa rachunki za sprzęt komputerowy - te
    same elementy, tj. kupiłem płyte główną i procesor na wiosne i teraz w
    grudniu zmieniłem te dwie rzeczy ponownie. Czy moge odliczyć dwa rachunki na
    to samo ?
    rafi

  • 2. Data: 2002-12-17 12:50:39
    Temat: Re: odliczenia od podatku
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > same elementy, tj. kupiłem płyte główną i procesor na wiosne i teraz w
    > grudniu zmieniłem te dwie rzeczy ponownie. Czy moge odliczyć dwa rachunki

    Tak, tylko kwota odliczenia nie moze byc wyzsza niz maksymalny pulap dla
    pomocy naukowych (bodajze czterysta cos tam zlotych, czy cos kolo tego).

    Gason

  • 3. Data: 2003-01-03 22:24:57
    Od: "komarek" <k...@k...pl>

    >Tak, tylko kwota odliczenia nie moze byc wyzsza niz maksymalny pulap dla
    >pomocy naukowych (bodajze czterysta cos tam zlotych, czy cos kolo tego).
    >
    >Gason

    Tylko jak odliczyć procesor, kiedy nie ma takiej pozycji w załączniku do
    rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej sprzed roku? Ktoś zapomniał
    wymienić? Wszystkie inne akcesoria są - nawet kable i karty wideo. Ciekawe i
    idiotyczne zarazem, bo w przed-przedostatnim rozporządzeniu było jak trzeba.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl