eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych › FUT: Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 1 Dec 2011 21:35:59 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: FUT: Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci
    komórkowych

    FUT warning.
    IMVHO - NTG. To tak na wstępie - o podatkach w poście nie ma ani słowa.

    Ad rem:

    On Thu, 1 Dec 2011, dK wrote:

    > Przypadek odczuty na własnej skórze.

    [...]
    > Płatność została przyjęta, ale została zaksięgowana na poczet faktury 1235 z
    > terminem płatności 1XII jeszcze sporo przed tym terminem. W efekcie dostałęm
    > bardzo groźnego SMS'a, ze zablokują mi komórkę, bo mam zaległość w w
    > wysokości 100 PLN mimo, że tak naprawdę mam zgodnie z cywilizowanymi regułami
    > moje sakldo jest dodatnie i wynosi +1 PLN.
    >
    > Czy coś z takim krzakiem można zrobić?

    Kazać wyprostować.

    > Ale tak, żeby mogło zaboleć.

    Nie widać podstaw.
    Dopóki nie wyrządzili szkód poprzez wyłączenie komórki to jest
    po prostu błąd i tyle.

    > Problem swobodnego traktowania płatnosci i olewania tekstu
    > z treścią "tytuł zapłaty"
    > może dotykać naprawdę sporą część klientów, a może chodzić tu o niemałe
    > pieniadze, bo oczywiście firma ta nie omieszkała, oprócz gróźb, naliczyć mi
    > już odsetki nie tylko sprawiedliwe za okres opóźnienia, ale również od mojego
    > .... dodatniego salda :))

    IMVHO dopiero po negatywnym rozpatrzeniu Twojego żądania sprostowania
    można by się doszukać usiłowania wyłudzenia.
    A z saldem to dobrzy są :]

    pzdr, Gotfryd