  • 1. Data: 2011-12-01 18:55:55
    Temat: Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Przypadek odczuty na własnej skórze.

    Jedna z sieci telekomunikacyjnych wystawiła z terminem płatności na dzień 31
    X fakturę nr 1234 na kwotę 100 PLN.
    Faktura z przyczyn obiektywnych zostałą zapłacona jednak po terminie. Na
    przekazie wyraźnie zaznaczono tytułem faktury 1234.
    Wpłacona kwota przewyższałą lekko zobowiązania wynikające z faktury.

    Płatność została przyjęta, ale została zaksięgowana na poczet faktury 1235 z
    terminem płatności 1XII jeszcze sporo przed tym terminem. W efekcie dostałęm
    bardzo groźnego SMS'a, ze zablokują mi komórkę, bo mam zaległość w w
    wysokości 100 PLN mimo, że tak naprawdę mam zgodnie z cywilizowanymi
    regułami moje sakldo jest dodatnie i wynosi +1 PLN.

    Czy coś z takim krzakiem można zrobić? Ale tak, żeby mogło zaboleć. Problem
    swobodnego traktowania płatnosci i olewania tekstu z treścią "tytuł zapłaty"
    może dotykać naprawdę sporą część klientów, a może chodzić tu o niemałe
    pieniadze, bo oczywiście firma ta nie omieszkała, oprócz gróźb, naliczyć mi
    już odsetki nie tylko sprawiedliwe za okres opóźnienia, ale również od
    mojego .... dodatniego salda :))

    dK

  • 2. Data: 2011-12-01 19:28:55
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Napisz, co to za operator. To nie reklama, żeby trzeba było ukrywać.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-01 20:35:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    FUT warning.
    IMVHO - NTG. To tak na wstępie - o podatkach w poście nie ma ani słowa.

    Ad rem:

    On Thu, 1 Dec 2011, dK wrote:

    > Przypadek odczuty na własnej skórze.

    [...]
> [...]
    > wysokości 100 PLN mimo, że tak naprawdę mam zgodnie z cywilizowanymi regułami
    > moje sakldo jest dodatnie i wynosi +1 PLN.

    Kazać wyprostować.

    > Ale tak, żeby mogło zaboleć.

    Nie widać podstaw.
    Dopóki nie wyrządzili szkód poprzez wyłączenie komórki to jest
    po prostu błąd i tyle.

> [...]
    > już odsetki nie tylko sprawiedliwe za okres opóźnienia, ale również od mojego

    IMVHO dopiero po negatywnym rozpatrzeniu Twojego żądania sprostowania
    można by się doszukać usiłowania wyłudzenia.
    A z saldem to dobrzy są :]

    pzdr, Gotfryd