  • 1. Data: 2003-12-30 09:35:47
    Temat: Fa korygujaca - jak zaksiegowac
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Witam!

    Otrzymałem nareszcie od TPSA fakturę korygującą (w dół),
    za listopad. Jak to teraz zaksięgować? Czy dobrze myślę,
    że kwotę korekty wpisuję w grudniu w pozostałych przychodach
    i normalnie ładuję do rejestrów VAT (bo muszę trochę VATu
    zwrócić)?

    To moja pierwsza korekta więc wolę się upewnić :)

    pozdr
    Adam

  • 2. Data: 2003-12-30 10:11:19
    Temat: Re: Fa korygujaca - jak zaksiegowac
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kubik napisał:

> [...]
    > że kwotę korekty wpisuję w grudniu w pozostałych przychodach
    > i normalnie ładuję do rejestrów VAT (bo muszę trochę VATu

    W KPiR wpisujesz w pozostałych KOSZTACH na minus (lub na czerwono, jak
    ktos lubi).
    To samo w rejestrze VAT - wpisujesz w rejestrze ZAKUPÓW wartości ujemn.

    Maddy "a ja mam w tym miesiący jedną deklaracje VAT7 z ujemnymi
    przychodami na prawie 100 tys więc juz szykuję kawkę dla kontroli ;-) "

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl