  • 1. Data: 2004-02-05 22:45:22
    Temat: Faktura?
    Od: "mali" <a...@i...pl>

    Witam.

    Zaczynam prowadzenie firmy transportowej. Narazie jeden samochod jezdzi u
    jednego kontrachenta. Kursy roznie wypadają - kilka razy w tygodniu. Mam w
    związku z tym pytanie czy można wystawic jedna fakture na koniec miesiaca na
    wszystkie kursy? Ustawa mowi, że trzeba wystawic fakture w ciagu 7 dni od
    wykonania uslugi. Tylko jak traktowac usluge? Czy jest to pojedynczy kurs?
    Czy wystawiac fakture co siedem dni by byc w zgodzie z ustawa? Jak na to
    bedzie patrzyl US?

    Dzieki
    Mali

  • 2. Data: 2004-02-06 06:36:47
    Temat: Re: Faktura?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2004, mali wrote:

> [...]
    >+ wszystkie kursy? Ustawa mowi, że trzeba wystawic fakture w ciagu 7 dni od

    A nie możesz zawrzeć jakiejś umowy na "usługę ciągłą" rozliczaną
    okresowo, np. 2 razy miesięcznie ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)