  • 11. Data: 2012-02-02 13:23:10
    Temat: Re: Faktura 12/2011, opłacona 01/2012 - KPiR
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wystawiona w grudniu, takoż termin płatności.

    No to można ująć już w deklaracji za grudzień.
    A jak się nie zdążyło to w styczniowej -
    obecnie chyba najpóźniej w lutowej deklaracji.
    Chyba, że to 1/2012 oznacza u Ciebie pierwszy kwartał :-)

  • 12. Data: 2012-02-03 19:25:09

    Thu, 2 Feb 2012 14:23:10 +0100, w <4f2a8e3f$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>,
    "cef" <c...@i...pl> napisał(-a):

    > No to można ująć już w deklaracji za grudzień.
    > A jak się nie zdążyło to w styczniowej -
    > obecnie chyba najpóźniej w lutowej deklaracji.

    Dzięki, właśnie o takie upewnienie mi chodziło :)
    1/2012 = styczeń 2012