  • 1. Data: 2003-08-29 12:04:13
    Temat: Faktura Eksportowa
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Witam
    Niedawno pisałem na temat faktury eksportowej bez dokumentu SAD (w walucie
    obcej). Okazało się, że VAT=0%.
    Teraz pytanie: - według jakiego kursu waluty mam przeliczyć kwoty?
    - kurs średni NBP z dnia wystawienia faktury?,
    - kurs średni NBP dwutygodniowy, przyjmowany do dokum. SAD,
    - czy też kurs kupna w danym dniu w banku, w którym mam rachunek? (rachunek
    w walucie PLN)

    Za wszelkiego rodzaju porady i sugestie dziękuję
    Pozdrawiam
    Z.C.

  • 2. Data: 2003-08-29 20:22:38
    Temat: Re: Faktura Eksportowa
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

> [...]
    > - kurs średni NBP dwutygodniowy, przyjmowany do dokum. SAD,
    > - czy też kurs kupna w danym dniu w banku, w którym mam rachunek?

    chyba chodzi o ten przyjowany do SAD. ale poczekaj na opinie specjalisty :)
    pzdr

    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 3. Data: 2003-08-29 21:08:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > (rachunek
    >

    > chyba chodzi o ten przyjowany do SAD. ale poczekaj na opinie
    specjalisty :)
    > pzdr
    >
    > Ingle

    Przecież tu nie ma SADu?
    Proponuję wersję ustawową:
    średni NBP z dnia uzyskania przychodu

  • 4. Data: 2003-08-30 17:36:26
    Od: "Andrzej R.CH" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Z.C." <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - kurs średni NBP dwutygodniowy, przyjmowany do dokum. SAD,
    > - czy też kurs kupna w danym dniu w banku, w którym mam rachunek?
    Ja biore kurs średni NBP z dnia wystawienia faktury
    a do korekty z dnia wpłyniecia pieniedzy na konto.
    Kurs bankowy moze byłby bardziej własciwy ale zdarza sie
    ze zmienia sie on kilkakrotnie w ciagu dnia i wtedy
    dopiero jest pytanie który z nich zastosowac
    Andrzej