  • 21. Data: 2009-05-21 06:46:20
    Temat: Re: Faktura VAT UE a podatek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A nie nie. Obawiam się, że w kontekście podatków "matematyka" kojarzy
    > się wszystkim z hasłem "arytmetyka". A tu by pewnie trzeba było o
    > zbiorach albo innych pierścieniach i ustaleniu na czym polega różnica
    > miedzy wskazaniem na linijce odległości zero a brakiem tejże linijki,
    > pozwolę sobie odesłać do Wysokiego Sejmu, niech posłowie wyjaśnią :D
    > Tym bardziej, że w rachubę wchodzi pozycja "kompensacja" i sławna
    > różnica między siłą dośrodkową o odśrodkową :>

    No widzisz, bo mnie tylko jakies liczby urojone chodziły po głowie. ;-)
    Ale ja się nie znam, ja prosta księgowa...

    > Ja spróbuję, mogę? ;) "Czy mieści Ci się w głowie możliwość
    > odliczenia VAT od WŁASNEJ faktury?"

    Dzięki Gotfrydzie, o tym nie pomyslałam :-)
    Ale wiesz jak to jest, jak się człowiek nauczy całkować to zapomina jak
    wyjaśnić komuś równanie z jedną niewiadomą :-)

    (dla dosłownych - to była METAFORA :-) )

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813