  • 1. Data: 2005-05-19 06:38:36
    Temat: Faktura VAT w EURO
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Mam takie oto pytanie. Czy polski kontrahent może wystawić polskiemu
    kontrahentowi fakturę VAT w innej walucie niż krajowa, a konkretnie to Euro?

    Dzięki za odpowiedzi.
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-05-23 06:02:15
    Temat: Re: Faktura VAT w EURO
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 May 2005, wojtaszek wrote:

> [...]
    >+ kontrahentowi fakturę VAT w innej walucie niż krajowa, a konkretnie to Euro?

    IMHO może wystawić ją tylko w *równowartości*.... w złotych....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-05-23 13:20:57
    Od: Sonia <s...@p...onet.pl>

    > Mam takie oto pytanie. Czy polski kontrahent może wystawić polskiemu
    > kontrahentowi fakturę VAT w innej walucie niż krajowa, a konkretnie to Euro?

    tak, nalezy tylko pamietac aby kwoty podatku Vat wykazac w zlotych
    (par.12 ust.6 Rozporzadzenia z 27 kwietnia 2004 w sprawie...zasad
    wystawiania faktur...)