  • 1. Data: 2004-07-13 06:36:18
    Temat: Faktura WNT - podziekowanie [SPAM?]
    Od: Pawel Rosiak <pawel@usun_to.mikrosystem.net>

    Witam serdecznie,

    Dziekuje wszystkim, ktorzy testowali nowy program Faktura WNT.
    Szczegolnie dziekuje Arkowi Rzepeckiemu - jesli bedzisz chcial, masz u
    mnie bezplatna licencje na jedno stanowisko.
    Dostrzezone bledy zostaly poprawione, i mam nadzieje, program bedzie
    spelnial oczekiwania, aczkolwiek wszelkie uwagi, szczgolnie krtytyczne,
    beda bardzo mile widziane.
    Program sluzy do wystawiana wlasnych faktur w przypadku nabycia
    wewnatrzwspolnotowego.
    Aktualnie umozliwia on:

    - prowadzenie rejestru sprzedawców;
    - prowadzenie rejestru nabywców (dla biur rachunkowych);
    - automatyczne okres'lanie kraju sprzedawcy oraz waluty faktury na
    podstawie numeru NIP;
    - automatyczne okres'lanie kursu waluty po podaniu daty faktury;
    - weryfikacja poprawnos'ci numerów NIP;
    - automatyczne aktualizacje kursów walut (z banku NBP, za pomoca; internetu);
    - automatyczne znajdowanie miasta po podaniu kodu pocztowego (przy
    podmiotach z PL);
    - prowadzenie rejestru towarów (uz.ywane przy funkcji autouzupe?nienia);
    - wprowadzenie w?asnych stylów numeracji, które moga; byc' rózne dla
    róznych nabywców;
    - automatycznie przeliczanie faktury, "obwatowywanie" i wydruk;
    - tworzenie kartoteki wydrukowanych dokumentów.

    Zapraszam na strone http://www.mikrosystem.net/fakturaWNT

    inne nasze programy (http://www.mikrosystem.net):
    Baza Kodow Pocztowych
    Urzedy Skarbowe
    Zaklady Ubezpieczen Spolecznych
    Kalkulator podatkowy

    Programy sa bardzo tanie, nawet od 4.99 zl za licencje.

    Pozdrawiam,

    Pawel.