  • 1. Data: 2005-12-28 11:58:08
    Temat: Faktura korygujaca - co z nia zrobic ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Na poczatku roku zakupilem wiertarke na firme. Wzialem fakture, odliczylem
    VAT. Teraz wiertarka sie popsola, oddalem do sklepu gdyz byla na gwarancji.
    Po miesiacu stwierdzono ze towar gdzies zaginal i ze dostane zwrot
    pieniedzy. Razem z pieniedzmi dostalem fakture korygujaca VAT. Co mam teraz
    z nia zrobic w momencie gdy podatek VAT odliczylem juz w styczniu ? Teraz
    mamy grudzien, czy powinienem skladac jakies korekty do urzedu skarbowego ?
    Obie Faktury opiewaja na te same kwoty, tylko ze korygujaca ma wszystko "na
    minusie".

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\

  • 2. Data: 2005-12-28 12:45:18
    Temat: Re: Faktura korygujaca - co z nia zrobic ?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Patryk <p...@o...mila.edu.pl> wrote:
> [...]
    > Obie Faktury opiewaja na te same kwoty, tylko ze korygujaca ma wszystko "na

    Rozliczasz ją teraz, bez żadnych korekt deklaracji.

    P.

  • 3. Data: 2005-12-28 14:52:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paszczak wrote:

    > Rozliczasz ją teraz, bez żadnych korekt deklaracji.

    A dokładnie z datą grudniową wpisujesz w rejestr zakupów VAT ze znakiem
    "minus" (lub jak masz taki długopis to na czerwono)