  • 1. Data: 2005-12-28 11:03:40
    Temat: jaki program proponujecie dla biura rachunkowego
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Mam BUCHALTERA i mam go dosyć.
    Żeby nie obrzucać go niczym, poprostu napiszę, że mi już wystarczy,
    zwłaszcza obiecanek programistów o rychłych zmianach .....

    Szukam programu, którego autorzy w miarę szybko reagują na nowelizacje
    prawne, który liczy nie tylko podatki, zus ale posiada również dodatkowe
    możliwości ....... np tworzenie własnych wydruków w oparciu o dane wpisane
    do programu, ma możliwość wprowadzenia kalendarzyka zdarzeń i funkcję
    przypominania dat .... i jest przyjazny dla obsługującego ipt. .... jest
    intuicyjny

    po części moje wymogi spełnia FAKT .. ale może znacie coś innego godnego
    polecenia to sprawdzę. Proszę o propozycje.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2005-12-28 11:17:48
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    a może

    http://www.varico.pl/

    taxer

  • 3. Data: 2005-12-28 11:21:05
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    a tu masz do demo na 30 dni

    http://www.varico.pl/CShowArticles.php?form_data[art
    icle_id]=2760

    taxer

  • 4. Data: 2005-12-28 14:10:15
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "taxer @krynica.net.pl>" <taxer <NOSPAM> napisał w wiadomości
    >a tu masz do demo na 30 dni
    >
    > http://www.varico.pl/CShowArticles.php?form_data[art
    icle_id]=2760

    ale kurde on jest pod dosem

    dla mnie macabra

    mimo wszystko dziękuję za dobre chęci

    pozdrawiam

    fart

  • 5. Data: 2006-02-11 17:41:34
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik fart napisał:
> [...]
    >
    > po części moje wymogi spełnia FAKT .. ale może znacie coś innego godnego
    > polecenia to sprawdzę. Proszę o propozycje.

    OPTIMA od COMARCHu. Drogie jak niewiem co, ale zawsze aktualne i BAARDZO
    DOBRE.
    Z kąd jesteś i czy nadal temat aktualny.
    www.accent.com.pl

    VARICO !!!, broń boże , sam używałem i makabra. Już Rachmistrz był 1mln
    razy lepszy.