  • 1. Data: 2005-12-28 09:19:35
    Temat: ulga remontowa a zwrot VAT za materiały budowlane
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Witam,

    Istnieje zwrot różnicy w VAT z 22% do 7% na materiały budowlane. Czy
    to działa już w tym roku?

    Moje pytanie jest w kontekście ulgi remontowej, która się kończy w tym
    roku.

    Czy można zrobić tak, że poprosimy US o zwrot VATu jw. ale tę samę
    fakturę wliczymy do ulgi remontowej?. Czyli skorzystamy podwójnie.

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl
    Najskuteczniejsze diety w Polsce

  • 2. Data: 2005-12-28 10:04:32
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    Wojtek W. napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Istnieje zwrot różnicy w VAT z 22% do 7% na materiały budowlane. Czy to
    > działa już w tym roku?

    Ot akurat dzisiejsza gazeta.pl
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,30860
    63.html

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2005-12-28 12:57:53
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > Ot akurat dzisiejsza gazeta.pl
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,30860
    63.html

    Trochę tam zawile piszą. Może ktoś zna jakieś linki do konkretnie
    omówionyh tych limitów i łączenia tych dwóch ulg?

  • 4. Data: 2005-12-28 16:16:52
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    > Trochę tam zawile piszą. Może ktoś zna jakieś linki do konkretnie
    > omówionyh tych limitów i łączenia tych dwóch ulg?

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=106&id=50307

    Atomek