    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura korygująca do WDT
    Date: Mon, 7 Mar 2005 22:49:25 +0000 (UTC)

    [dgof, kpir]

    Klient ze Szwecji kupił ode mnie w grudniu sprzęt, ale teraz, w marcu
    kilka szt. zwrócił (umówiliśmy się, że zwróci to, czego nie sprzeda
    klientom). W grudniu była faktura na całość, teraz muszę wystawić
    korektę na te kilka szt.

    Czy muszę mieć jakiekolwiek potwierdzenie odebrania faktury korygującej
    przez kontrahenta? Wg RMF dot. faktur - nie muszę, ale czy nie potrzebuję
    tego np. do obniżenia podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym?

    Czy muszę mieć jakiekolwiek inne dokumenty do tej faktury (np. list
    przewozowy od paczki ze zwrotem), czy też mogę sobie ją wystawić 'ot tak'?

    P.