  • 1. Data: 2005-12-20 07:58:24
    Temat: Faktura korygująca z nieprawidłową kwotą
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dostałem faktury korygujące od TPSA.
    Kwoty oryginalne, poprawione i saldo na fakturze korygującej nie są zgodne
    (są inne) niż na fakturze, do której się odnosi. Program nie pozwala jej
    zaksięgować, bo przecież prawidłowo wystawiona ma mieć zawartą taką samą
    kwotę z poprzedniej faktury.

    Nie muszę chyba mówić, że telefoniczne powiadomienia TPSA o problemie nie
    przyniosły rezultatu?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2005-12-20 08:42:33
    Temat: Re: Faktura korygująca z nieprawidłową kwotą
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

> [...]
    > (są inne) niż na fakturze, do której się odnosi. Program nie pozwala jej
    > zaksięgować, bo przecież prawidłowo wystawiona ma mieć zawartą taką samą
    ===================
    faktura korygująca moze zawierać jedynie korygowane pozycje, więc zgodność z
    całą fakturą nie musi być zachowana. Może o to chodzi?

    Atomek

  • 3. Data: 2005-12-20 09:25:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:do8g5r$9pf$1@news.onet.pl...
    > ===================
    > faktura korygująca moze zawierać jedynie korygowane pozycje, więc zgodność
    > z całą fakturą nie musi być zachowana. Może o to chodzi?

    Skąd mam wiedzieć, które pozycje są korygowane i czego się trzymać: nowego
    salda czy nowej należności?

  • 4. Data: 2005-12-20 12:04:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Skąd mam wiedzieć, które pozycje są korygowane i czego się trzymać: nowego
    > salda czy nowej należności?
    Przecież to jest wyraźnie napisane na korekcie. Całkiem przypadkowo mam
    właśne fakturę korygującą od TPSA i są na niej pozycje: BYŁO, POWINNO
    BYĆ, KOREKTA, a wyżej czego dotyczy (abonamentu, czy połączeń).

    Maciek

  • 5. Data: 2005-12-20 12:34:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież to jest wyraźnie napisane na korekcie. Całkiem przypadkowo mam
    > właśne fakturę korygującą od TPSA i są na niej pozycje: BYŁO, POWINNO BYĆ,
    > KOREKTA, a wyżej czego dotyczy (abonamentu, czy połączeń).

    Problem w tym, że pozycja BYŁO na korygującej nie jest prawdziwa. Np jest w
    niej podane 450 zł, a tak naprawdę było WYDRUKOWANE na oryginalnej 530.
    Skąd mam teraz sobie obliczyć?

  • 6. Data: 2005-12-20 16:02:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jan Werbiński <j...@j...com>
    w wiadomości <news:do8uh4$vrp$1@news.dialog.net.pl> wstukał:

    > Problem w tym, że pozycja BYŁO na korygującej nie jest prawdziwa. Np jest w
    > niej podane 450 zł, a tak naprawdę było WYDRUKOWANE na oryginalnej 530.
    > Skąd mam teraz sobie obliczyć?

    Sprawdziłeś numery? Bo może w rękach masz korektę korekty (albo i jeszcze
    dalej) -- TPSA potrafi ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2005-12-20 16:06:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Jan Werbiński <j...@j...com>
    > w wiadomości <news:do8uh4$vrp$1@news.dialog.net.pl> wstukał:

    > Sprawdziłeś numery? Bo może w rękach masz korektę korekty (albo i jeszcze
    > dalej) -- TPSA potrafi ;>

    Sprawdziłem. Odszukałem także oryginał w segregatorze