  • 1. Data: 2009-02-09 13:35:29
    Temat: Faktura kosztowa z USA
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Otrzymuje faktury za zakup domen w USA w firmie GoDaddy, Inc.
    Na fakturze po stronie nabywcy widnieja wszystkie moje dane wlaczajac
    numer NIP.

    Jednak po stronie sprzedawcy widnieje wylacznie nazwa firmy w
    nastapujacym brzmieniu:

    GoDaddy, Inc.

    Nie ma zadnych danych kontaktowych ani numerkow ani telefonu ani nic
    poza nazwa firmy. Czy urzad skarbowy moze sie doczepic do takiej
    faktury? Jesli tak to czy moge zrobic cos z mojej strony, zeby wszystko
    bylo ok? (zmiana wzoru faktury przez GoDaddy raczej nie wchodzi w gre).

    Pozdrawiam
    BB

  • 2. Data: 2009-02-09 13:46:17
    Temat: Re: Faktura kosztowa z USA
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-02-2009 o 14:35:29 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał(a):

> [...]
    > faktury? Jesli tak to czy moge zrobic cos z mojej strony, zeby wszystko
    > bylo ok? (zmiana wzoru faktury przez GoDaddy raczej nie wchodzi w gre).

    Możesz napisać do nich maila, druknąć WWW, masz pewnie jakiś przelew
    czy obciążenie karty kredytowej. Zresztą adres i tak powinieneś
    uzyskać, choćby do faktury wewnętrznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-09 13:55:30
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Tomek wrote:
    > Możesz napisać do nich maila, druknąć WWW, masz pewnie jakiś przelew
    > czy obciążenie karty kredytowej. Zresztą adres i tak powinieneś
    > uzyskać, choćby do faktury wewnętrznej.

    Na wyciagu z karty danych adresowych nie ma. Czyli wystarczy, ze
    wydrukuje strone WWW z adresem ich firmy i zepne z faktura?

    A skoro juz wspomniales o fakturze wewnetrznej, to jak rozumiem mam
    sobie doliczyc te nasze 22% VAT, tak?

  • 4. Data: 2009-02-09 14:11:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-02-2009 o 14:55:30 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał(a):

    > Na wyciagu z karty danych adresowych nie ma. Czyli wystarczy, ze
    > wydrukuje strone WWW z adresem ich firmy i zepne z faktura?

    Nie wiem czy wystarczy bo kontroli takich świstków nie miałem.
    Natomiast w Twoim interesie jest zebrać max papierów co i od kogo kupiłeś.
    Najważniejsze żeby ta faktura była prawidłową fakturą wg prawa USA.

    > A skoro juz wspomniales o fakturze wewnetrznej, to jak rozumiem mam
    > sobie doliczyc te nasze 22% VAT, tak?

    Jeśli to usługa której miejscem świadczenia jest PL i stawka wynosi 22% - to tak

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-09 14:20:16
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Tomek wrote:
    > Nie wiem czy wystarczy bo kontroli takich świstków nie miałem.
    > Natomiast w Twoim interesie jest zebrać max papierów co i od kogo kupiłeś.
    > Najważniejsze żeby ta faktura była prawidłową fakturą wg prawa USA.

    Dzieki.