  • 1. Data: 2009-02-09 10:03:15
    Temat: Doładowanie GSM z bonusem
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Tel na kartę prepaid - operator dodaje bonusa do doładowania,
    np podwaja co drugie.

    Czy to trzeba traktować jako dochód do PIT i/lub robić coś z VAT?
    Faktura jest na kwotę nominalnego doładowani, bez bonusa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-09 10:42:52
    Temat: Re: Doładowanie GSM z bonusem
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to trzeba traktować jako dochód do PIT i/lub robić coś z VAT?
    > Faktura jest na kwotę nominalnego doładowani, bez bonusa.

    Coz - ulegasz magii marketingu.
    To *nie jest* Twoj dochod. Ty *nie dostajesz* *zadnych* *pieniedzy*.
    Tobie operator udziela rabatu. Jesli podwoisz doladowanie, to jest tak, jak
    gdyby cena polaczenia spadla o 50%. Po prostu. Jak Co dostawca udzieli
    rabatu, to chyba nie ksiegujesz tego jako przychod, tylko po prostu nizszy
    koszt. Tak samo jest w tym przypadku. Ksiegujesz 1 doladowanie, a rozmow
    masz 2 razy tyle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-09 10:48:36
    Temat: Re: Do?adowanie GSM z bonusem
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-02-2009 o 11:42:52 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Coz - ulegasz magii marketingu.

    Cholera, faktycznie, ale się dałem skołować :-)
    Dzięki!

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek