  • 1. Data: 2009-02-09 01:37:26
    Temat: umowa zlecenie i osoba trzecia
    Od: rav <p...@o...pl>

    Moje pytanie dotyczy zawierania umow zlecenie miedzy dwiema osobami
    nieprowadzacymi dzialanlsci gospodarczej, a sprawa przedstaiwa sie
    nastepujaco.
    Jestem studentem oraz zleceniobiorca na wykonanie uslugi
    informatycznej. Bede mial podpisana umowe zlecenie z klientem (jesli
    wszystko okaze sie zgodne z prawem: przewidujaca mozliwosc zaangazowania
    osoby trzeciej w realizacje projektu). Obowiazki podatkowe w kwestii
    mojej umowy zlecenie z klientem rozumiem, pytanie dotyczy tego czy
    rowniez i ja moge podpisac umowe zlecenie z osoba trzecia na wykonanie
    polowy owej uslugi. Osoba trzecia jest rowniez studentem, a umowa ta
    zawarta by byla miedzy dwiema osobami fizycznymi nie prowadzacymi
    dzialalnosci gospodarczej, czy jest to zgodne z prawem oraz jakie
    obowiazko podatkowe ciaza na mnie oraz na osobie trzeciej. Moja umowa z
    klientem dotyczy wykonania calosci projekstu i kwota umowna rowniez
    okresla calosc prac i bedzie w calosci rozliczona przez zleceniodawce.
    Z gory serdecznie dziekuje za wszelka pomoc!