  • 1. Data: 2007-02-01 06:28:46
    Temat: Faktura nie dotarła na czas
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Faktura VAT, którą wystawiłem kontrahentowi w grudniu, nie dotarła na czas
    i nie uwzględnił jej w rozliczeniu grudniowym. Ja ją oczywiście
    uwzględniłem...

    Co w takiej sytuacji? Czy mam wystawić duplikat, by on wrzucił ją w koszty
    w styczniu?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-02-01 06:56:07
    Temat: Re: Faktura nie dotarła na czas
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Nie dotarła na czas, czyli dotarła ale z opóżnieniem. To po co duplikat?
    Nie dotarła wogóle (zniszczyła się, zaginęła itp) - wówczas wystawiasz
    duplikat.
    Jacek

  • 3. Data: 2007-02-01 20:18:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 1 Feb 2007 07:56:07 +0100, Jacek napisał(a):
    > Nie dotarła na czas, czyli dotarła ale z opóżnieniem. To po co duplikat?
    > Nie dotarła wogóle (zniszczyła się, zaginęła itp) - wówczas wystawiasz
    > duplikat.

    Czyli kontrahent po prostu ma wliczyć fakturę w koszty styczniowe?

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2007-02-02 06:50:19
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    nadal nie wiadomo, czy ta faktura dotarła czy zaginęła

  • 5. Data: 2007-02-02 20:12:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 2 Feb 2007 07:50:19 +0100, Jacek napisał(a):
    > nadal nie wiadomo, czy ta faktura dotarła czy zaginęła

    Faktura najprawdopodobniej się zapodziała u odbiorcy. Możemy równie dobrze
    uznać że dotarła później, jak i uznać że zaginęła i wystawić duplikat.
    Generalnie przydałoby się jak najmniej formalności...

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2007-02-03 03:50:06
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    wystawić duplikat i niech sobie zaksięguje z datą otrzymania duplikatu
    Jacek