  • 11. Data: 2011-01-02 17:39:08
    Temat: Re: Faktura z Play - jak zaksięgować?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    josefff w <news:4d20afda$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to by było niezłe - program musiałby w cudowny sposób wypełniać kolumny
    > ze stawkami VAT w rejestrze zakupów VAT ;)

    W jakim celu te stawki VAT w rejestrze zakupów?

    Mnie wystarczają w RZ kwota netto, kwota podatku, okres odliczenia + podział
    wg powiązania ze sprzedażą opodatkowaną i zwolnioną w ramach inwestycji lub
    kosztów na wprost (w tym korekty), czyli tyle ile potrzeba do wypełnienia
    VAT-7(11) w pozycjach 49-54

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2011-01-02 20:32:20
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Program księgowy/rejstr Vat już Ci informatyk zmodyfikował?

    Zmodyfikowal ;)
    Mala ksiegowosc: "Wersja 17.01 - Wprowadzono możliwość zmiany stawek VAT,"

    josefff

  • 13. Data: 2011-01-02 20:35:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-02 21:32, josefff pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmodyfikowal ;)
    > Mala ksiegowosc: "Wersja 17.01 - Wprowadzono możliwość zmiany stawek VAT,"

    Będzie teraz (kiedy?) jakaś aktualizacja w wersji CD, którą trzeba
    zakupić, czy ta wersja jest już "new vat ready"?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-01-02 20:40:24
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    .

    > W jakim celu te stawki VAT w rejestrze zakupów?

    A to mozna sobie samemu dowolnie wybierac jakie kolumny maja byc w RZ VAT?

> [...]
    > lub
    > kosztów na wprost (w tym korekty), czyli tyle ile potrzeba do wypełnienia

    Wiem ze wystarczy.
    Przegladnalem kilka wzorow RZ VAT z internetu i we wszystkich byly kolumny
    ze stawkami VAT.

    josefff

  • 15. Data: 2011-01-02 20:43:24
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    > Będzie teraz (kiedy?) jakaś aktualizacja w wersji CD, którą trzeba
    > zakupić, czy ta wersja jest już "new vat ready"?

    Mialem wersje 17 "cos tam" i przed chwila sciagnelo mi aktualizacje.
    Czy ta wersja jest kompatybilna z nowym watem tego nie wiem. Nie zakladalem
    jeszcze nowego roku ksiegowego.

    josefff

  • 16. Data: 2011-01-02 21:01:13
    Temat: Re: Faktura z Play - jak zaksięgować? [OT]
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 21:40, josefff wrote:
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > A to mozna sobie samemu dowolnie wybierac jakie kolumny maja byc w RZ VAT?

    OT: Kiedyś papiery prowadziło mi biuro rachunkowe. Gdy zorientowałem się
    co "potrafią" i zabrałem od nich papiery, okazało się, że wydruki
    rejestru VAT zawierają napis "REJESTR VAT - WZÓR URZĘDOWY" :)

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2011-01-02 21:25:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    josefff wrote:

    > Wychodzi na to że jednak podzielę tą fakturę na część grudniową (ze
    > stawką 22%) i styczniową (ze stawką 23%)...

    No to częściowo odliczysz VAT za wcześnie.

    Jak Cię nie podoba takie rozliczenie, to sobie zrób ręcznie rachunki i złóż
    za styczeń na starym druku VAT7. Tam w instrukcji jest zgoda
    na wpisanie z obiema stawkami, jeśli to Cie tak bardzo boli :-)

  • 18. Data: 2011-01-02 22:06:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 21:32, josefff pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmodyfikowal ;)
    > Mala ksiegowosc: "Wersja 17.01 - Wprowadzono możliwość zmiany stawek VAT,"

    No to no problem :-)

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 19. Data: 2011-01-03 10:16:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-02 21:32, josefff pisze:
    > Zmodyfikowal ;)
    > Mala ksiegowosc: "Wersja 17.01 - Wprowadzono możliwość zmiany stawek VAT,"
    Po aktualizacji możesz jedynie zmienić sobie VAT 22% -> 23% itd. Nie
    możesz jednocześnie korzystać ze stawek 22% i 23%.

    Maciek

  • 20. Data: 2011-01-03 14:01:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-01-2011 11:16, Maciek pisze:
    > Po aktualizacji możesz jedynie zmienić sobie VAT 22% -> 23% itd. Nie
    > możesz jednocześnie korzystać ze stawek 22% i 23%.

    No to fuszerka jest, bo stare stawki VAT będą stosowane jeszcze parę
    miesięcy w kilku przypadkach, a w przypadku korekt nawet parę lat.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813