  • 11. Data: 2005-10-15 12:20:07
    Temat: Re: Faktura z kwietnia... jak zaksięgować
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Oct 2005, gonia wrote:

    > no i nie moze odliczyc, minal okres dany i jeden po - i dupa, VAT przepadl;>
    [...]
    > sprobuj odliczyc VAT po obowiazujacych terminach nie robiac korekty - ktora
    > rowniez jest prawem nie obowiazkiem;-)

    Owszem - więc MOŻE zrobić korektę i odzyskać VAT.

    > no nie moze;-)))

    Grochu szkoda !

    > sam pisales kiedys, ze stanowisko urzedow juz sie zmienia
    > stanowisko MF rowniez

    ??

    > a jak bede w pracy to poszukam jakiegos wyroku;>

    A zapodaj.
    Najlepiej wg stanu prawnego po 1.V.2004 !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-10-15 18:14:57
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Owszem - więc MOŻE zrobić korektę i odzyskać VAT.

    wg posiadanego dokumentu nie moze, a korekty nie ma mu kto podpisac;>
    mowimy o fakturze odnalezionej i o tym, co w danej chwili z nia mozna
    bez korekt i duplikatow

    > Grochu szkoda !

    sprobuj z kamieniami:P

    > ??

    obiecuje, ze jak bede miala leniwy dzien to poszukam

    > A zapodaj.
    > Najlepiej wg stanu prawnego po 1.V.2004 !

    ni eliczylabym na to
    za szybko;>

    g.