    From: "Martin Jedrzejewski" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura za komputer..
    Date: Thu, 3 Mar 2005 19:24:36 +0100

    Witam

    mam fakture za komputer, która pechowo wyszła na 3524 złote (netto),
    chciałbym ją rozłożyć na dwie faktury:
    na jednej byłby system operacyjny (windows xp) a na drugiej sam komputer.
    Problem z tym że system jest w wersji OEM i jest sprzedawany razem ze
    sprzętem komputerowym. Czy mimo to mogę rozbić to na dwie faktury, chciałbym
    uniknąć dochodowego za zeszły miesiąc.

    dzięki