  • 1. Data: 2002-05-29 12:49:51
    Temat: Faktura za paliwo w koszty ale nie moj podpis
    Od: "Zenon Koterski" <z...@k...net.pl>

    Witam,
    wlasnie rozpoczalem jednoosobowa dzialalnosc.
    W koszty uzyskania wliczam paliwo w prywatnym aucie (oczywiscie w ramach
    ryczaltu, prowadze ewidencje przebiegu pojazu, biore faktury z numerem
    rejestr.).

    Moje pytanie dotyczy podpisu na fakturze. Czy musi byc koniecznie moj podpis
    ?
    Czy ktos inny (np. ktos znajomy) kupujac paliwo na moje dane moze podpisac
    fakture a ja to sobie wrzuce w koszty ?

    Wiem wiem - zaraz ktos powie "ledwie rozpoczal dzialalnosc a juz probuje
    kombinowac". No coz - takie czasy ;)
    Bede jednak wdzieczny za odpowiedzi.

    Zenon Koterski