  • Data: 2009-01-26 08:30:19
    Temat: Faktura za skrypt/stronę internetową/sprzedaż programu
    Od: Flipi <f...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    To moja pierwsza faktura, którą muszę wystawić dla kogoś z Unii, więc
    proszę o krótką lekcję.
    Czy wystawiając fakturę za stworzenie skryptu / strony internetowej /
    sprzedaż programu mam naliczać VAT czy nie?

    Wyczytałem tu już w poprzednich postach:
    Jeśli są to usługi, o których mowa w art. 27 ust. 4 ustawy o podatku
    VAT, to:

    1. Fakturę wystawia się bez podatku(nie podlega)
    2. Umieszcza się informację, że podatek VAT rozlicza nabywca
    3. Nie wpisuje się do VAT7

    Tylko pytanie czy stworzenie skryptu / strony internetowej / sprzedaż
    programu się w tym mieszczą?

    Z góry dzięki za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam,
    Flipi