  • Data: 2006-11-23 11:58:08
    Temat: Faktura za usługi elektroniczen
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś wystawiał fkutry dla za usługi elektroniczne dla firmy spoza UE np
    USA i mogłby mi pokazać jak wygląda taka faktura?

    Na pewno faktura taka powinna zawierać wszystkie dane jak na zwykłej
    fakturze "..z wyjątkiem stawki i kwoty podatku oraz kwoty należności z
    podatkiem. Ponadto na fakturze moze nieznajdować sie nr identyfikacyjny
    nabywcy..."

    Stworzylem 3 przykładowe szablony ale nie wiem ktory jest prawidłowy - moze
    ktoś miał styczność z takimi fakturami i może pomoc.

    http://web-serwis.com/faktury/01.gif
    http://web-serwis.com/faktury/02.gif
    http://web-serwis.com/faktury/03.gif