  • 1. Data: 2007-04-25 20:42:45
    Temat: Faktura żle wydrukowana
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dostałem fakturę, gdzie lewy margines "obciął" pierwsze litery i jest
    zamiast Tomasz - jest omasz zamiast NIP jest IP itd.
    Wszystkie dane są czytelne z wyjątkiem tych paru liter.
    Co robić?
    Przyjąć jak jest , czy żądać duplikatu?
    Jacek

  • 2. Data: 2007-04-26 06:20:37
    Temat: Re: Faktura ?le wydrukowana
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-04-2007 o 22:42:45 Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dosta?em faktur?, gdzie lewy margines "obci??" pierwsze litery i jest
    > zamiast Tomasz - jest omasz zamiast NIP jest IP itd.
    > Wszystkie dane s? czytelne z wyj?tkiem tych paru liter.
    > Co robiae?
    > Przyj?ae jak jest , czy ??daae duplikatu?

    Możesz dla pewności wystawić notę korygującą

  • 3. Data: 2007-04-26 07:25:10
    Temat: Re: Faktura żle wydrukowana
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 22:42:45 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > zamiast Tomasz - jest omasz zamiast NIP jest IP itd.
    > Wszystkie dane są czytelne z wyjątkiem tych paru liter.

    Zależy czy to są dane wystawcy czy odbiorcy. jeśli odbiorcy to tak jak
    napisał tommy. Jeśli wystawcy to niestety mie możesz ich korygować notą i
    lepiej staraj się o duplikat

  • 4. Data: 2007-04-26 08:33:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2007, jureq wrote:

    > Zależy czy to są dane wystawcy czy odbiorcy. jeśli odbiorcy to tak jak
    > napisał tommy. Jeśli wystawcy to niestety mie możesz ich korygować notą

    ....dlaczego? :O

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-04-26 09:26:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 10:33:28 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ....dlaczego? :O

    Sprawdziłem. Faktycznie coś mi się pokręciło. Sorry.