    From: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Fakturowanie
    Date: Sat, 22 Sep 2007 19:58:21 +0200

    Witam,

    Mam pewne wątpliwości odnośnie systemu fakturowania klientów, już pisze
    jak przedstawia się sytuacja:

    Firma świadczy usługę dostępu do Internetu, z klientami podpisywana jest
    umowa np. 2lata i miesięczny abonament 59zł. Klient płaci za wykonaną
    usługę. I teraz tak która z opcji jest poprawna przy założeniu że jest
    np. 100 klientów:

    1) pierwszego każdego miesiąca wystawiam 100 faktur i wysyłam do
    każdego, klient płaci ok, jeżeli nie płaci to faktura i tak jest i płace
    od tego podatek,
    2) jeżeli klient wpłaci pieniądze to wtedy wystawiam fakturę na kwotę
    wpłaty,

    Napisze tak po rozmowie z księgową powiedziała że dwie opcje są
    dozwolone, ale chce się upewnić...
    Na wszelkie pytania oczywiście odpowiem.

    Piotr Lewandowski