  • 11. Data: 2007-09-02 08:40:10
    Temat: Re: Faktury z BlueMedia
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > A to dziwne, bo u mnie każda 'faktura' od nich zawiera jedynie datę
    > wystawienia, miejsce wystawienia oraz termin płatności.

    U mnie na kazdej fakturze od nich sa obie daty - i wystawienia, i sprzedazy
    joan.

  • 12. Data: 2007-09-02 18:00:36
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    Gotfryd <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Jak rozumiem na postawie art.106.8 minister *zmniejszył* zakres
    > obowiązków nałożonych na podatnika, jak mi się wydaje - to mu
    > wolno (nie może tylko samowolnie zwiększać).
    Minister nie jest osobą prywatną działającą we własnym ogródku.
    Skoro ustawa określa co f-ra zawierać powinna to żaden miniester
    zmieniać tego zapisu nie ma prawa, nawet w imię ulżenia podatnikowi.
    Natomiast zgodnie z delegacją ustawową może dodać (i dodał) inne
    szczególy np. data wystawienia (lub rok, m-c) czy słownie złotych.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2007-09-06 07:23:40
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    joan <g...@o...eu> napisał(a):

    > U mnie na kazdej fakturze od nich sa obie daty - i wystawienia, i sprzedazy

    Oczywiście cały czas mówimy o usłudze "zasilenie konta w systemie IS"
    (taka jest treść na f-rze, a w numerze jest m.in. IS/PRE...).
    Na moje usilne prośby do dopisanie daty sprzedaży wyjaśniono, ze jest to
    faktura "przedpłacowa" i NIE mogą wpisać daty sprzedaży, ponieważ nie
    wiedzą, kiedy faktycznie sprzedaż nastąpi :-(
    --
    Artur