  • 1. Data: 2004-04-22 10:02:03
    Temat: Firma a płacenie Zusu!?
    Od: "albercik" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow
    Jestem studentem i chciałem założyc własna działalność
    gospodarczą, czy są jakieś ulgi dla takich osób aby
    nie płacić miesięcznie około 600zł?
    prosze o pomoc bo nie wiem do kogo moge udać sie z
    takim pytaniem, może jakaś stronka pomocna pomoże mi
    przypomne że obecnie jestem zatrudniony,ale na minimalna
    krajową płacę na umowe zlecenie jeśli to może jakiś pomysł
    podpowiedzieć
    z góry dzieki za pomoc pozdrawiam Albert

  • 2. Data: 2004-04-22 10:10:13
    Temat: Re: Firma a płacenie Zusu!?
    Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>

    In news:c68587$78k$1@panorama.wcss.wroc.pl,
    albercik <m...@w...pl> typed:
    > Witam wszystkich grupowiczow
    > Jestem studentem i chciałem założyc własna działalność
    > gospodarczą, czy są jakieś ulgi dla takich osób aby
    > nie płacić miesięcznie około 600zł?

    Z tego co wiem (stan na rok ub.), to dla studentów nie było ulg w tym
    zakresie. Jedynie dla bezrobotnych absolwentów...

    --
    Pozdrówki
    Aneczka