  • 1. Data: 2002-04-17 23:34:56
    Temat: Fundusz Pomocy Wzajemnej - pytanie
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów :)

    Czy ktoś miał kontakty z tą firmą (www.fpw.pl)? Proszę o opinie, jest to dla
    mnie jedno z potencjalnych źródeł zdobycia funduszy na zakup maszyn. Nie
    wiem, czy jest to instytucja wiarygodna. Czy można się przy współpracy z
    nimi na coś naciąć ?

    Pozdrawiam
    Macieju

  • 2. Data: 2002-04-18 01:14:14
    Temat: Re: Fundusz Pomocy Wzajemnej - pytanie
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

    Sorki NTG pokrzaniło mi się, ale jakby ktoś tu coś wiedział, to proszę o
    info

    jeszcze raz pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-18 20:05:48
    Od: k...@w...pl

    On Thu, 18 Apr 2002, Macieju wrote:

> [...]
    > mnie jedno z potencjalnych źródeł zdobycia funduszy na zakup maszyn. Nie
    > wiem, czy jest to instytucja wiarygodna. Czy można się przy współpracy z

    W lutym br. próbowałem wziąć od nich porzyczkę (nie miałem zdolności
    kredytowej wymaganej przez bank). "Przygotowanie oferty" kosztowało mnie
    ~60zł. Kazali sobie zapłacić "na dzień dobry".

    Z tym, że przygotowana przez nich oferta okazała się dla mnie nie do
    przyjęcia. Ich warunki były takie:
    1. W dniu podpisania umowy wpłacam udział własny: 5000zł oraz
    prowizję: 500zł (umowa podisywana w lutym).
    2. Od lutego zaczynam spłacać raty.
    3. W maju miałoby się odbyć posiedzenie Komitetu KPW na którym (jak
    mnie pani gorąco przekonywała) mój wniosek zostałby pomyślnie
    rozpatrzony. Wtedy też otrzymałbym dopiero kredyt.

    Długo nie musiałem liczyć - okazywało się, że prawie 50% kwoty kredytu
    chcą abym zapłacił _zanim_ oni rozpatrzą wniosek. W moim przekonaniu takie
    zagrywki nie wróżą nic dobrego, więc się czym prędzej z tego wycofałem.

    Poza tym trochę podejrzanie wygląda mi to, że w wielu miejscach
    podkreślają swoją przynależność do Polskiej Izby Gospodarczej "Ekorozwój".
    Pani z Ekorozwoju powiedzała, że owszem należą do Izby (jak setki
    innych podmiotów), ale nic więcej szczegółowego o nich nie wie. Gwarancji
    za nich też dać nie może.

    --
    kr.