    From: "Grzes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Fundusz Pracy - pytanie o płatność.
    Date: Wed, 5 Mar 2008 08:27:07 +0100

    Witam,

    Mam pytanie o składkę na Fundusz Pracy. Chciałbym potwierdzić pewne dane
    i spytać o jedną rzecz.

    Przez 2 lata osoba mająca D.G. (ryczałt) była na tzw. promocyjnym ZUS-ie,
    więc nie płaciła składki na FP. Czy dobrze ? (Tak wynika z tego co
    znalazłem w sieci.).

    Od niedawna już jest na normalnym ZUS-ie.
    Czy teraz już powinna opłacać składkę na FP ? (wg mnie tak).

    Z tego co wiem nie zapłaciła tej składki (tylko tej) za styczeń.
    Czy płacąc teraz za luty (społeczne, zdrowotne i FP), może opłacić też
    zaległy styczeń (FP) ?
    Czy trzeba informować ZUS o tym fakcie (braku zapłaty za styczeń na FP)?

    Pozdrawiam i proszę o pomoc i potwierdzeni czy dobrze wyczytałem z
    płaceniem za FP
    Grzegorz