  • 1. Data: 2002-01-16 00:57:42
    Temat: Fundusz remontowy
    Od: Paloma <k...@p...onet.pl>

    Witam i pytam :-)

    Czy osoba przebywająca na bezrobociu bez prawa do zasilku, nie
    osiągająca żadnego innego dochodu może sobie odliczyć w PIT-cie 37 kwotę
    wpłat na fundusz remontowy oraz np. zakup tuszu do drukarki?...Nie wiem
    ponadto, czy osoba ta otrzyma jakiś PIT w Urzędzie Zatrudnienia, bo
    przecież nie otrzymuje zasiłku.

    Pozdrawiam,

    Paloma

  • 2. Data: 2002-01-16 20:16:58
    Temat: Re: Fundusz remontowy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Paloma wrote:

> [...]
    >+ Czy osoba przebywająca na bezrobociu bez prawa do zasilku, nie
    >+ osiągająca żadnego innego dochodu może sobie odliczyć w PIT-cie 37 kwotę

    Pewnie tak. Tylko od czego odliczyć ?? (skoro podatku nie będzie,
    a strat "osobistych" nie rozlicza się AFAIK w ogóle)

    >+ oraz np. zakup tuszu do drukarki?...

    Po dwakroć nie.
    1. Materiałów eksploatacyjnych nie można odliczyć od podatku
    osobistego; daje się odliczyć tylko zakupiony *sprzęt*
    pewnych klas, który do tego MUSI BYĆ:
    2. związany z wykonywaną pracą. Jaką to pracę wykonuje
    bezrobotny ? (no, na czarno - ale wtedy... !)

    >+ Pozdrawiam,

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-01-17 00:43:04
    Od: Paloma <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał(a):

    > Pewnie tak. Tylko od czego odliczyć ?? (skoro podatku nie będzie,
    > a strat "osobistych" nie rozlicza się AFAIK w ogóle)

    Dzięki! :-)