  • 1. Data: 2002-01-15 19:54:50
    Temat: kwota przychodu
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam

    Prosze o odpowiedz czy kwota przychodu osoby prowadzacej DG w
    formie karty podatkowej ustalona jest na 2002 r. w wysokosci 499 460 zl.?
    O ile dobrze poszukalem to taka jest. Chce prowadzic DG i szukam
    najwygodniejszej
    dla mnie formy opodatkowania.

    Witek

  • 2. Data: 2002-01-15 22:36:37
    Temat: Re: kwota przychodu
    Od: "Bożena" <r...@g...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > formie karty podatkowej ustalona jest na 2002 r. w wysokosci 499 460 zl.?
    > O ile dobrze poszukalem to taka jest. Chce prowadzic DG i szukam

    Nie jest to kwota, ktora mozesz osiagnac w tym roku, jeśli jednak ja
    przekroczysz
    to w przyszlym roku bedziesz zmuszony prowadzic KPiR.

    Pozdr

    Bozena