  • 1. Data: 2005-04-06 13:43:27
    Temat: GRANICA UE
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Planuje wyjazd w celach handlowych. Kilka miast UE. Chce zabrać trochę
    towaru w celach handlowych. Na zachodzie będę to sprzedawał i rozdawał
    oczywiście na faktury. Moje pytanie - Czy na granicy sie nie doczepią, że
    mam caly bagażnik wszelkiego barachła? Zalozmy ze to beda np zapalniczki,
    jezeli ta informacja jest wazna.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-07 13:44:46
    Temat: Re: GRANICA UE
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Granica UE to fragmenty naszej granicy wschodniej na odcinkach z Rosja,
    Bialorusia i Ukraina. Reszta to granice wewnetrze UE na ktorych nie kontroli
    celnej nie ma.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-04-07 20:51:55
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Granica UE to fragmenty naszej granicy wschodniej na odcinkach z Rosja,
    > Bialorusia i Ukraina. Reszta to granice wewnetrze UE na ktorych nie
    > kontroli celnej nie ma.
    >
    > Leszek

    Zapomniałeś o granicy morskiej

    Stasiek