  • 1. Data: 2005-04-06 08:55:17
    Temat: Podatek od nieruchomości
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą - KPiR , mogę w koszty
    wpuścić podatek od nieruchomości za garaż (wpłacany do Urzędu Miasta)?
    Oczywiście garaż widnieje w EŚT i podlega amortyzacji.
    Dziękuję z góry
    Ania

  • 2. Data: 2005-04-06 12:45:40
    Temat: Re: Podatek od nieruchomości
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Czy prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą - KPiR , mogę w koszty
    > wpuścić podatek od nieruchomości za garaż (wpłacany do Urzędu Miasta)?
    > Oczywiście garaż widnieje w EŚT i podlega amortyzacji.

    Tak, podatki i oplaty lokalne (w tym podatek od nieruchomosci) sa KUP.

    pozdrawiam,

    Plissken