  • 1. Data: 2005-04-06 11:47:48
    Temat: odliczenie od dochodu za studia zaoczne
    Od: "Devoth" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy można odliczyć sobie od podatku opłatę za studia zaoczne? Wybaczcie
    niewiedzę, pierwszy raz wypełniam PIT (PIT-37 dokładnie), próbowałem trochę
    poszukać w archiwum, ale same wątki z poprzednich lat były, jak to jest
    teraz? Czy ktoś miałby chwilę żeby mnie poinstruować, czy można takie coś
    zrobić, a jeśli tak to w którą rubrykę się to wpisuje (czy jest to
    odliczenie od podatku, czy od dochodu) :) ?

    Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    --
    pozdrawiam
    Devoth

  • 2. Data: 2005-04-06 12:52:31
    Temat: Re: odliczenie od dochodu za studia zaoczne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Devoth wrote:
    > Witam,
    >
    > czy można odliczyć sobie od podatku opłatę za studia zaoczne?

    nie, skończyło się dobre w ubiegłym roku.

  • 3. Data: 2005-04-08 15:00:39
    Od: "Devoth" <N...@p...onet.pl>

    "witek"

    > nie, skończyło się dobre w ubiegłym roku.

    szkoda :/

    dzięki za odpowiedź

    --
    www.devoth.prv.pl - dołącz do bitew w Photoshopie